Lukiolaiskannettavan käyttäjää saattaa mietityttää mitä tehdä, jos kaikki ei sujukkaan kannettavan käytössä niin kuin pitäisi, eikä sovelluksien käyttö ota onnistuakseen. Miten tilanteessa pääsee eteenpäin? Yksin ei kysymysten kanssa tarvitse jäädä! Me Opinsysillä olemme jo ratkaisseet tämän asian: maksuton ja rajaton tukipalvelu.
Ohjeita ja opastusta
Lukiolaiskannettavan kokonaispalveluun kuuluu henkilökohtainen tuki- ja huoltopalvelu, joka on opiskelijoille maksutonta sekä rajatonta ja on käytössä koko lukio-opintojen ajan. Tukipalveluun voi olla yhteydessä kuka tahansa niin opiskelija / vanhempi, kuin koulun henkilökuntaan kuuluva. Tukipalvelusta saa opastusta kannettavien ja ohjelmistojen käyttämiseen liittyvissä asioissa, sekä apua mahdollisissa teknisissä pulmissa.
Minkälaisissa kysymyksissä tukeen voi ottaa yhteyttä? Tuesta voi kysyä ohjeita esimerkiksi jos koneelle ei pääse kirjautumaan tai jos haluaa ohjeita ja opastusta jonkin koneella olevan sovelluksen käyttämiseen. Yhteyttä tukipalveluun voi ottaa myös kannettavan toimintahäiriö- ja vahinkotilanteissa. Jos esimerkiksi laite putoaa ja vaurioituu, tuesta saa ohjeita ja ennakkoarvion kustannuksista myös niissä tapauksissa, joissa vahinko ei kuulu takuun piiriin. Tukipalvelun avulla kannettavan käyttö on helppoa ja haasteisiin on apua heti saatavissa.
“Opinsysin kautta saimme Lukiolaiskannettaviin myös jatkuvan laitteisto- ja ohjelmistotuen johon kuuluu tukipuhelin, josta meidän kokemusten mukaan aina vastataan.”
Rehtori, Kontiolahden lukio
Ota yhteyttä, me vastaamme!
Onpa kyseessä sitten pieni tai iso pulma kannettavan käytössä me ratkaisemme sen. Kokemuksemme mukaan kannettavaan liittyvät kysymykset ovat nopeasti ratkaistavissa ja selviävät monesti jo puhelun aikana. Soittaessasi tukeen sinun ei tarvitse tietää kannettavasta mitään erityisiä tietoja. Suosittelemmekin ottamaan yhteyttä matalalla kynnyksellä heti pulmien eteen tullessa. Näin tilanteet eivät turhaan pitkity ja opinnot rullaavat eteenpäin jouhevasti.
Mikäli ongelma ei ratkea puhelimitse, tuesta voidaan muodostaa myös etäyhteys koneellesi. Tuolloin tukipalveluasiantuntija pystyy ratkaisemaan ongelman ja korjaamaan tietokonettasi aivan kuin olisi paikan päällä. Näin asia saadaan kuntoon eikä tarvita pitkiä odotusaikoja korjaukseen.
Tukipalveluun voi ottaa yhteyttä puhelimitse, sähköpostilla tai erillisestä tukijärjestelmästä käsin. Tukipalvelu on avoinna maanantaista – perjantaihin klo 8-16. Tukipalveluasiantuntijan tavoittaa puhelinnumerosta 014 4591 625. Vaihtoehtoisesti voi lähettää kysymyksen sähköpostilla osoitteeseen tuki@lukiolaiskannettava.fi